Produkt
NADSTAVBY
Vyrábame nadstavby na všetky nákladné a úžitkové vozidlá:
- plachtové nadstavby
- skriňové nadstavby
- pekárenské nadstavby
- izotermické nadstavby
- chladiarenské nadstavby a mraziarenské nadstavby
- sklápacie nadstavby
- zatepľovanie malých úžitkových vozidiel určených na prepravu potravín
- sme certifikovaní na montáž a servis nadstavieb LAMBERET
- ponúkame službu prevoz vozidla
Doplňujúce informácie k produktu
Našim klientom poskytujeme kompletnú montáž a servis na rôzne doplnky a príslušenstvo:
- hydraulické zdvíhacie plošiny, hydraulické ruky
- úpravy interiéru nadstavby na prevoz konfekcie
- zadráhovanie nadstavby na prevoz mäsa vo vise
- montáž spacích nadstavieb a spojlerov
- ďalšie ponuky podľa priania zákazníka
MOŽNOSTI PREVEDENIA
- strecha rovná alebo v tvare V
- plachta s colnými očkami a colným lankom
- bez plachty
- s plachtou a vzadu so zadnými dverami
- so hrňovacím mechanizmom plachty – dvojstranný, trojstranný mechanizmus zhrňovania
Poznámka: Vyhotovenie a prevedenie nadstavby modifikujeme podľa dohodnutých požiadaviek zákazníka.
NOVINKA
Trojstranná zhrňovacia nadstavba so zadnými dvojkrídlovými dverami CSMax EN12642-XL
Skriňové izotermické – chladiarenské a mraziarenské nadstavby sú určené na prepravu rýchlokaziacich sa potravín. Tieto nadstavby vyhovujú hygienickým požiadavkám pre nepriamy alebo priamy styk s potravinami. K izotermickým skriniam je dodávaný certifikát ATP.Do chladiarenských a mraziarenských nadstavieb vykonávame montáž a tiež záručný a pozáručný servis chladiarenských agregátov firmy CARRIER.Poznámka: Vyhotovenie a prevedenie nadstavby modifikujeme podľa dohodnutých požiadaviek zákazníka.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA- pomocný rám montovaný z hliníkových profilov
- podlaha neizolovaná hladká alebo protišmyková
- PU panely sklolaminát – polyuretán
- sklolaminát hrúbky 25 mm, farba RAL 9010 biela
- na pravej strane 2 x dvojkrídlové dvere so zapusteným uzáverom (uzáver v ľavom aj pravom krídle dverí) a pántami s otváraním o 180°, zaistenie v otvorenom stave (pákové aretácie)
- zárubňa a kovanie dverí prevedenie nerez
- rohové profily, vonkajšie lišty
- prevedenie hliník 80mm x 80mm
- 4ks vetracia mriežka v prednom a zadnom čele
- 1 x strešný elektrický ventilátor
- okopová lišta do výšky 260 mm od podlahy, nárazové PVC lišty -blatníky a gumené zásterky, bočné výklopné zábrany, obrysové a pozičné bočné svetlá umiestnené podľa platnej vyhlášky MDPT SR
- nástupný sklopný schodík na zadnom čele
- reflexné tabule, montáž na podvozok
Poznámka: Vyhotovenie a prevedenie nadstavby modifikujeme podľa dohodnutých požiadaviek zákazníka.
Nadstavba na trojstranný hydraulický sklápač je slovenský výrobok firmy PROCAR, a. s. . Slúži na prepravu a skladanie sypkých materiálov po cestách so spevneným povrchom. Korbu je možné sklápať dozadu, na pravú a ľavú stranu.
Nami vyrobenú sklápaciu nadstavbu môže obsluhovať len jeden pracovník pri dodržaní všetkých bezpečnostných predpisov pre obsluhu.TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA
Pomocný rám
Základom sklápacej nadstavby je zváraný oceľový rám, skladajúci sa z priečok a konzol vzájomne zvarených. Pozdĺžniky sú s rámom vozidla spojené skrutkami prostredníctvom spojovacích konzol. Uprostred pomocného rámu je uchytený teleskopický hydraulický valec vrátane hydraulického rozvodu. Tlak média v hydraulickom systéme sa dosahuje hydraulickým čerpadlom s pohonom od motora podvozku.
Korba
Základom je oceľový zváraný rošt potiahnutý oceľovým plechom. Bočnice sú oceľové zvárané. Otváranie a istenie bočníc je riešené pomocou štandardných, schválených uzáverov. Korba je s pomocným rámom spojená štyrmi špeciálnymi uchytmi – gula v ložisku. Zaistenie korby voči pomocnému rámu je výsuvným poisťovacím čapom s kolíkom.
Povrchové úpravy
Povrchová úprava oceľových dielov sklápačov – základného rámu, korby, bočníc a čiel je vykonaná v troch vrstvách: 1. vrstva anodické zinkovanie, 2. vrstva reaktívna medzivrstva, 3. vrstva vrchný lak akrylátovou farbou podľa vzorkovníka farieb RAL
Hydraulický rozvod
Základom je kompaktná elektrohydraulická jednotka. Hydraulické čerpadlo je poháňané elektromotorom, ktorý je napájaný z elektrickej sústavy vozidla 12 alebo 24 V. Tlakovou hadicou je vedený olej z čerpadla do rozvádzača a ďalej hydraulického valca. Tento vykonáva priamočiary vratný pohyb, potrebný k zdvíhaniu a spúšťaniu korby.
Elektrický rozvod
Elektrický rozvod je realizovaný káblovým prepojením autobatérie vozidla s elektromotorom elektrohydraulického agregátu cez centrálny odpojovač a prepojením ovládacích a istiacich prvkov podľa priloženej schémy. Obmedzenie vyklápacích uhlov je elektrickým koncovým spínačom zdvihu.
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA- zváraný medzirám z oceľových profilov s antikoróznou povrchovou úpravou , alebo rám montovaný z hliníkových profilov
- podlaha protišmyková vodovzdorná preglejka hrúbky 15 až 30mm
- kotviace oká 4 až 10ks v závislosti od dĺžky nadstavby môžu byť umiestnené v podlahe
- bočnice, strecha a predné čelo sú vyrobené z ohýbaných segmentov hliníkového lakovaného plechu a sú spájané špeciálnymi nosníkmi
- zadné dvojkrídlové dvere s jedným zapusteným uzáverom a pántmi s otvorením o 270 stupňov a zaistením v otvorenom stave
- bočné jednokrídlové dvere na pravej strane so zapusteným uzáverom a pántmi o 180 stupňov a zaistením v otvorenom stave
- vnútorné obloženie po obvode stien : okopová lišta do výšky 260mm, nárazové PVC lišty v 5 radoch a kotviaca lišta na zabezpečenie nákladu
- blatníky a gumené zásterky, bočné výklopné zábrany, obrysové a pozičné bočné svetlá umiestnené podľa platnej vyhlášky